terkini..!!! terbaik..! khas untuk para lelaki dan suami.

ARMOR GEL

gel untuk kekuatan alat sulit lelaki hasil daripada adunan terbaik gambir sarawak dan manjakani. dua bahan asli ini memang terkenal untuk kegunaan kesihatan lelaki dan wanita sejak zaman berzaman.

sedikit summary untuk bahan yang menghasilkan produk ini:

  • gambir sarawak - ia mampu menjadikan senjata lelaki kebas dan tidak geli. oleh kerana itu dayungan (henjutan) akan menjadi lebih lama kerana kurangnya rasa geli dan sedap pada senjata.
  • buah manjakani - ia banyak digunakan oleh wanita untuk menyempitkan faraj. faraj yang sempit akan mendatangkan menikmatan yang tiada tolok banding kepada pasangannya.
jadi hasil gabungan gambir sarawak dan manjakani inilah lahirnya produk ini yang memberi satu inovasi dan sensasi baru kepada pasangan yang menggunakannya. lelaki akan tahan lama akibat kesan gambir sarawak. manakala manjakani yang ada dalam gel yang disapukan pada senjata lelaki akan turut terkena dinding faraj yang akan menyebabkan faraj menyempitkan.

gabungan dua bahan mantap yang menghasilkan nikmat dunia yang tiada tolok bandingnya!

ini produk yang ditunggu oleh lelaki sejati yang sayangkan rumahtangganya isterinya:

packaging yang professional

harga produk ini


harga gel ini amat berpatutan untuk satu kenikmatan yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.

dipakejkan dalam botol bersaiz 15ml, gel ini dijual dengan harga runcit RM80.00.

harga sudah pasti berbeza jika anda menjadi ejen untuk produk ini.

jom dapatkan gel ini yang tengah hot sekarang ini..! page dan blog pun belum siap. daaaah bertubi-tubi pertanyaan tentang gel ini!!!.

pasti isteri anda akan tersenyum puas kerana performance anda yang luarbiasa tidak seperti sebelumnya

nasihat saya jika guna gel ini:

  • jangan bagitau isteri dulu anda guna produk ini. bagi dulu performance yang mantap supaya dia tertanya-tanya. kemudian baru bagitau. silap-silap repeat order nanti dia yang akan belikan.
  • amalkan bersenam. fitkan badan anda. sebabnya dayungan anda selepas gunakan gel ini akan lama tidak seperti dulu. rugilah jika anda pancit akibat tiada stamina.
ok. dah.. jangan banyak tanya lagi. order produk ini sekarang sebelum rakan anda yang akan poyo kepada anda sebab performancenya yang mantap... order sekarang!!!

Advertisement

Next
Newer Post
Previous
This is the last post.

0 comments:

Post a Comment

 
Top