armor gel... gel untuk kekuatan lelaki yang semakin menjadi viral. 


produk ini memang dicari oleh lelaki dan suami yang mementingkan kepuasan dalam hubungan intim. lelaki yang sayangkan isterinya. lelaki yang inginkan rumahtangga yang bahagia. lelaki yang inginkan kepuasan diri sebagai seorang lelaki sejati.

sebab itulah produk ini menjadi hot dalam sekejap masa. terus terang cakap, FB page produk ini belum pun admin siapkan sepenuhnya. blog ni pun belum sempurna susunannya. tapi sudah bertalu-talu admin dapat mesej daripada fb tanyakan pasal produk ini.

anda tau kenapa? 

inilah 6 sebab kenapa armor gel menjadi tarikan ramai lelaki dan kenapa anda perlukan dapatkannya dengan segera:

  1. bukan ubat

    produk ini bukan ubat. ia terhasil daripada proses adunan terbaik 2 bahan asli yang dah digunakan oleh datuk nenek kita sejak turun temurun. jadi pengguna produk ini memang tidak perlu risau langsung akan kesan buruknya pada badan.
  2. sapu, bukan makan

    produk ini adalah gel yang perlu anda sapu pada kemaluan (suami) beberapa ketika sebelum beraksi di ranjang. jadi ia tidak melibatkan sistem dalaman badan terutama buah pinggang.

    silap pengambilan suppliment boleh merosakkan buah pinggan. tapi produk ini hanyalah digunakan untuk kegunaan luar sahaja.
  3. tiada bahan bahaya

    produk ini tiada bahan bahaya yang boleh merosakkan tubuh badan kita. bahannya adalah tumbuhan asli. dan ia bukanlah untuk dimakan.
  4. senang digunakansenang untuk digunakan.

    spraykan produk ini untuk keluarkan gelnya dan terus sapukan kepada zakar sebelum permainan ranjang. seeloknya 15 minit sebelum. as simple as that. tak perlu urut pun
  5. saiz botol praktikal

    admin suka dengan saiz botol yang tidak terlalu besar senang untuk dibawa kemana-mana. nak pergi travel bersama isteri pun senang.
  6. nikmat yang tak terhingga

    bab ni sukar admin nak jelaskan. yang ni anda perlu cuba sendiri. cuma anda boleh bayangkan. berdayung hari biasa pun dah nikmat giller. kadang-kadang nak dayung lama lagi tapi senjata dah tak mampu.

    haaa dengan produk ni dayungan yang anda idamkan tu akan tercapai malah kenikmatannya berganda kerana tindakan bahan manjakani terhadap dinding faraj. ia menjadikan faraj isteri lebih ketat. hurmmm.. inilah yang admin cakap kenikmatan yang sukar dijelaskan ni.

jangan masuk dalam statistik ya abam sado semua


ok la.. tak perlu admin berleter panjang lagi. kalau korang nak cuba order jer. alaaa.. harga rendah giller kalau banding dengan produk macam ni kat pasaran.
RM80 untuk satu nikmat dunia yang tiada taranya. tak perlu fikir panjang lagi lah. pi order sekarang. admin tunggu jer ni...

Armor gel ini juga boleh la dikatakan sebagai ubat kuat lelaki, ubat untuk tahan lama bersetubuh. ia juga ubat untuk ketatkan faraj wanita.

Advertisement

0 comments:

Post a Comment

 
Top